Wat een schitterend spektakel!

ma 21 dec 2009 15:23
A Fairy Christmas 'Clock'-tale was de titel van ons kerstsprookje die ons meenam doorheen het voorbije kerstconcert. Samen met de 4 solisten speelden we afgelopen zaterdag de pannen van het dak in de kerk. Na het harde werk, de lange repetities, het tunen van de muziek- lichtinstallatie, werden onze inspanningen beloond met een prachtig afgewerkte uitvoering. Iedereen was laaiend enthousiast. Proficiat aan alle muzikanten voor de geleverde prestatie. Als we zulke concerten in de toekomst nog geven, dan zal het niet lang duren of ze komen ons van buiten het meetjesland, van buiten Oost-Vlaanderen, ja, zelfs van het buitenland bezoeken! Op naar Knokke op 18 juli volgend jaar, en daarna de night of the proms in waarschoot en Deinze op 16 en 23 oktober.

0 reacties

Geef hier uw reactie:

Het opgegeven e-mailadres wordt niet gepubliceerd