Nieuwjaarsconcert

di 22 jan 2013 22:28

Dit jaar hebben we opnieuw het jaar goed ingezet met ons tweejaarlijks nieuwjaarsconcert. Wegens omstandigheden vond dit concert voor het eerst plaats in de gemeentelijke feestzaal "De Kring". Het bleek een schot in de roos.

Het concert begon voor het publiek met een glaasje cava. Nadat ze weer en wind getrotseerd hadden was dit een welverdiende binnenkomer. De eerste muzikale tonen kwamen van ons beginnersorkest Animoso. Nog maar enkele maanden opgestart, en nu al een uitvoering als deze. Dat is iets om trots op te zijn. Het publiek genoot er ook van, getuige het hevige applaus. Ook de muzikanten van de harmonie stonden ervan te kijken.

Na het optreden van Animoso was het de beurt aan de harmonie. De podiumwissel werd ingezet en het eerste nummer was al direct ambiance. Het was een lastig concert voor de muzikanten, maar elk nummer werd gebracht met passie en vuur. Het was een mix van moderne harmoniemuziek en een vleugje walsmuziek, zoals het een echt nieuwjaarsconcert betaamt. De Radetskymars als afsluiten mocht dan ook niet ontbreken. Het publiek gaf zelfs een staande ovatie, waarvoor dank!

Nadien konden de muzikanten en het publiek nog wat bijpraten aan de toog en hadden we opnieuw een geslaagde opdracht achter de rug!

0 reacties

Geef hier uw reactie:

Het opgegeven e-mailadres wordt niet gepubliceerd