Goe gespeeld !

vr 10 okt 2008 18:09
We mogen opnieuw terugblikken op een geslaagd concert. Ditmaal ter ere van het 75-jarig bestaan van Beke. Een kleine 150 man kwam ons beluisteren. Helemaal niet slecht voor een natte zondagavond in een klein gehucht als Beke. De akoestiek was in de kerk niet wat het zou moeten zijn, maar we hebben toch ons plan kunnen trekken, en meer dan dat!

Ook nog een proficiat aan Severine. Ze heeft ons voor het eerst doorheen een concert geleid en we mogen zeggen dat ze dat goed gedaan heeft! Wat je van het concert vond, kan je altijd bespreken op het forum, of je reageert gewoon op dit bericht...

Vicky haar pa heeft het concert terug opgenomen op video. Binnenkort kunnen jullie dus de stukjes via You Tube op deze website bekijken en beluisteren.

2 reacties

admin
Wegens de slechte geluidskwaliteit van de opname zal dit concert niet online komen. Hopelijk zijn de volgende concerten beter gelukt.
vr 28 nov 2008 13:31

Smithk622
Please add more movies related to cooking if you have, because I wish for to learn more and more about all recipes of cooking. abdedeceddedfedc
za 26 apr 2014 06:51