Het kerstconcert komt eraan

vr 27 nov 2009 19:26
Binnen een drietal weken is het zover: de tweede editie van het langverwachte kerstconcert. Ditmaal heeft het concert de titel meegekregen: "A Fairy Christmas 'Clock'-tale". Een kerstsprookje neemt ons mee doorheen het concert. We kunnen alvast verklappen dat er meerdere gastoptredens en solisten ons zullen verbazen.

Het concert gaat door in de vernieuwde kerk van Waarschoot op zaterdag 19 december. Het concert begint om 20u00. De deuren gaan open om 19u30. Kaarten kosten 10 euro en kan je bestellen bij de muzikanten, bestuursleden, in cafe miami of via deze website.

We verwachten opnieuw een grote belangstelling. Daarom zullen we een gedeelte van de opbrengst schenken aan de actie "Een uit Duizend" van de lagere school. Jij komt toch ook?

0 reacties

Geef hier uw reactie:

Het opgegeven e-mailadres wordt niet gepubliceerd